Bármely munkáról, szakmáról is legyen szó; a kis és szűk helyek általában mindig gondot jelentenek. Ez egy több tonnás jármű esetében, melytől szintén több tonnás súly megemelését várjuk el, fokozottan igaz.
Ezzel Ön is egyet ért?
Egy erőműben a több tonnás ipari tartályok megemelése, majd egy többemeletes erőműcsarnokba a különböző behelyező nyílásokon történő beemelése; speciális körülmények között feladja a leckét még egy daruskocsinak is.
Miért is?
- Mert finom mozgásra és precíz emelésre van szükség.
- A daru nem viselkedhet úgy, mint egy túlsúlyos ember a tömegben.
- A rövid, keskeny szűk helyeken is tudnia kell fordulnia. És nagy belmagasságot kell elérnie.
Van olyan csarnokdaru, mely erre is képes
A Demag AC 60 City csarnokdaru Magyarország egyetlen autódaruja, mely 6 méteres belmagasságban képes dolgozni! A 60 tonnás, 8 m-es alapgémmel rendelkező csarnokdaru rövidebb, keskenyebb és szűkebb helyeken fordul társainál.
Milyen szituációkban veszi hasznát a csarnokdarunak?
Amikor egy belvárosi szűk utcában kell egy több méter magas reklámoszlopot vagy villanyoszlopot a helyére rakni, úgy, hogy ne sérüljön az útpadka. És nem tudja, hogyan vitelezze ki azt.
Netán egy belvárosi tér acélszerkezeti főtartóinak beépítését kell megoldani.
Vagy egy fedett csarnokban, kis szabadtérrel rendelkező helyen kell konténereket fel és lepakolni. Vagy kamionkora felhelyezni.
Szobrok, műtárgyak daruzását, vagy egy csarnokból történő kijuttatását szeretné megoldani, sebészi pontossággal.
No block ID is set